Psst!

De Telegraaf krijgt een nieuwe website

Bekijk 'm hier! Misschien later
dinsdag 5 september 2017, 14:19

Facebook mist cricketbal

Facebook had $600 miljoen over om vijf jaar lang cricketwedstrijden in India te mogen uitzenden via een live stream op zijn site. Facebook heeft de biedingenstrijd overigens verloren, meldt Recode.

Uiteindelijk ging Rupert Murdoch’s Star er met de hoofdprijs voor de Premier League in India vandoor, tegen een bedrag van $2,6 miljard voor een pakket dat zowel de uitzendrechten voor tv, radio als websites betreft.

Nieuwe markten

Tot nu toe richtte Facebook zich op college football van lagere divisies als test. Twitter en Amazon hebben de rechten verworven voor de NFL met Amerikaans football.Een volgende biedingenrond nadert eind dit seizoen: telecombedrijf Verizon betaalde $1 miljard voor alle rechten om NFL-wedstrijden voor mobiele apparaten te mogen uitzenden.

Meer artikelen in Digitaal

Avril Lavigne is gevaarlijk op Google
3 uur geleden
'Groot nieuws HTC op komst'
4 uur geleden
Amazon werkt aan bril en bewakingscamera
5 uur geleden
Zoek met Facebook en Natuurmonumenten de Nederlandse natuur op
7 uur geleden
YouTube stopt met betaalkanalen
7 uur geleden
Nieuwe veiling voor mobiele netwerken in 2019
11 uur geleden
Weer minder boeken geleend, e-book in opmars
11 uur geleden
Twitter sloot 300.000 accounts om terreur
19 uur geleden
Apple brengt iOS 11 uit
1 dag geleden
Europa wapent zich tegen cyberaanvallen
1 dag geleden